Філія "ДВРЗ" АТ "Укрзалізниця" займається будівництвом піввагонів моделі 12-9745, а також капітальним, деповським ремонтом і модернізацією вантажних 4-вісних вагонів:
4-вісний суцільнометалевий з глухими торцевими стінами
Призначений для перевезення сипучих, крупнокускових, штучних та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів.
База вагона, мм: 8650
Вантажопідіймальність, т: 69
Виготовлювач: УВЗ
Висота від рівня верху головок рейок до нижньої обв'язки, мм: 1415
Висота від рівня верху головок рейок максимальна, мм: 3495
Висота кузова всередині, мм: 2060
Габарит: 0-ВМ (01-Т)
Довжина кузова всередині, мм: 12700
Довжина по вісях зчеплення автозчепів, мм: 13920
Довжина по кінцевих балках рами (довжина рами), мм: 12732
Кількість вісей, шт.: 4
Кількість розвантажувальних люків: 14
Кут відкривання надвізкових кришок люків, град.: 23,5
Кут відкривання середніх кришок люків, град.: 31
Маса тари вагона, т: 22,5
Модель 2-вісного візка: 18-100
Модель вагона: 12-119
Можливість встановлення буферів: немає
Навантаження погонне, кН/м (тс/м): 64,4 (6,57)
Навантаження статичне вісеве, кН(тс): 228 (23,25)
Наявність перехідного майданчика: немає
Наявність стоянкового гальма: є
Номер проекту: 119.00.000
Об'єм кузова, м3: 76
Площа підлоги, м2: 36,55
Рік початку серійного виробництва або придбання вагона: 1986
Розміри розвантажувального люка у світлі, мм: 1327х1540
Технічні умови: ТУ 3-198-83
Швидкість конструкційна, км/год: 120
Ширина кузова всередині, мм: 2878
Ширина максимальна, мм: 3134
4-вісний суцільнометалевий
Призначений для перевезення сипучих, крупнокускових, штучних та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів.
База вагона, мм: 8650
Вантажопідіймальність, т: 69
Виготовлювач: УВЗ
Висота від рівня верху головок рейок до нижньої обв'язки, мм: 1416
Висота від рівня верху головок рейок максимальна, мм: 3484
Висота кузова всередині, мм: 2060
Габарит: 0-ВМ (01-Т)
Довжина кузова всередині, мм: 12118
Довжина по вісях зчеплення автозчепів, мм: 13920
Довжина по кінцевих балках рами (довжина рами), мм: 12700
Кількість вісей, шт.: 4
Кількість розвантажувальних люків: 14
Кількість торцевих дверей, шт.: 2
Кут відкривання надвізкових кришок люків, град.: 23,5
Кут відкривання середніх кришок люків, град.: 31
Маса тари вагона, т: 22,2
Модель 2-вісного візка: 18-100
Модель вагона: 12-532
Можливість встановлення буферів: немає
Навантаження погонне, кН/м (тс/м): 64,33 (6,56)
Навантаження статичне вісеве, кН(тс): 223,44 (22,8)
Наявність перехідного майданчика: немає
Наявність стоянкового гальма: є
Номер проекту: 532.00.000-0
Об'єм кузова, м3: 73
Площа підлоги, м2: 35,5
Рік початку серійного виробництва або придбання вагона: 1973
Розміри розвантажувального люка у світлі, мм: 1327х1540
Технічні умови: ТУ 3-945-76
Тип вагона: 600
Швидкість конструкційна, км/год: 120
Ширина дверного прорізу у світлі, мм: 2530
Ширина кузова всередині, мм: 2878
Ширина максимальна, мм: 3134
4-вісний
Призначений для перевезення сипучих, крупнокускових, штучних та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів.
База вагона, мм: 8650
Вантажопідіймальність, т: 69
Виготовлювач: КрВЗ
Висота від рівня верху головок рейок до нижньої обв'язки, мм: 1416
Висота від рівня верху головок рейок максимальна, мм: 3484
Висота кузова всередині, мм: 2060
Габарит: 0-ВМ (01-Т)
Довжина кузова всередині, мм: 12324
Довжина по вісях зчеплення автозчепів, мм: 13920
Довжина по кінцевих балках рами (довжина рами), мм: 12802
Кількість вісей, шт.: 4
Кількість розвантажувальних люків: 14
Кількість торцевих дверей, шт.: 2
Кут відкривання надвізкових кришок люків, град.: 23,5
Кут відкривання середніх кришок люків, град.: 31
Маса тари вагона, т: 22,5
Модель 2-вісного візка: 18-100
Модель вагона: 12-753
Можливість встановлення буферів: є
Навантаження погонне, кН/м (тс/м): 64,45 (6,57)
Навантаження статичне вісеве, кН(тс): 228 (23,25)
Наявність перехідного майданчика: немає
Наявність стоянкового гальма: є
Номер проекту: 753.00.000-0
Об'єм кузова, м3: 74
Площа підлоги, м2: 36,15
Рік початку серійного виробництва або придбання вагона: 1983
Розміри розвантажувального люка у світлі, мм: 1327х1540
Технічні умови: ТУ 24.05.812-83
Тип вагона: 600
Швидкість конструкційна, км/год: 120
Ширина дверного прорізу у світлі, мм: 2530
Ширина кузова всередині, мм: 2878
Ширина максимальна, мм: 3134
4-вісний
Призначений для перевезення сипучих, крупнокускових, штучних та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів.
База вагона, мм: 8670
Вантажопідіймальність, т: 69
Виготовлювач: КрВЗ
Висота від рівня верху головок рейок до нижньої обв'язки, мм: 1423
Висота від рівня верху головок рейок максимальна, мм: 3746
Висота кузова всередині, мм: 2315
Габарит: 1-ВМ (01-Т)
Довжина кузова всередині, мм: 12228
Довжина по вісях зчеплення автозчепів, мм: 13920
Довжина по кінцевих балках рами (довжина рами), мм: 12800
Кількість вісей, шт.: 4
Кількість розвантажувальних люків: 14
Кількість торцевих дверей, шт.: 2
Кут відкривання надвізкових кришок люків, град.: 23,5
Кут відкривання середніх кришок люків, град.: 31
Маса тари вагона, т: 25
Модель 2-вісного візка: 18-100
Можливість встановлення буферів: є
Навантаження погонне, кН/м (тс/м): 70,44 (7,18)
Навантаження статичне вісеве, кН(тс): 245,85 (25)
Наявність перехідного майданчика: немає
Наявність стоянкового гальма: є
Номер проекту: 757.00.000-0
Об'єм кузова, м3: 85
Площа підлоги, м2: 36,63
Рік початку серійного виробництва або придбання вагона: 1987
Розміри розвантажувального люка у світлі, мм: 1370х1540
Технічні умови: ТУ 24.05.844-84
Тип вагона: 600
Швидкість конструкційна, км/год: 120
Ширина дверного прорізу у світлі, мм: 2766
Ширина кузова всередині, мм: 2964
Ширина максимальна, мм: 3220
4-вісний суцільнометалевий з глухим кузовом
Призначений для перевезення сипучих, крупнокускових, штучних та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів.
База вагона, мм: 8650
Вантажопідіймальність, т: 69
Виготовлювач: ЖЗТМ
Висота від рівня верху головок рейок до нижньої обв'язки, мм: 1414
Висота від рівня верху головок рейок максимальна, мм: 3482
Висота кузова всередині, мм: 2060
Габарит: 0-ВМ (01-Т)
Довжина кузова всередині, мм: 12700
Довжина по вісях зчеплення автозчепів, мм: 13920
Довжина по кінцевих балках рами (довжина рами), мм: 12700
Кількість вісей, шт.: 4
Маса тари вагона, т: 21,1
Модель 2-вісного візка: 18-100
Модель вагона: 12-1505
Можливість встановлення буферів: немає
Навантаження погонне, кН/м (тс/м): 63,4 (6,47)
Навантаження статичне вісеве, кН(тс): 220,5 (22,5)
Наявність перехідного майданчика: немає
Наявність стоянкового гальма: є
Номер проекту: 1505.00.000
Об'єм кузова, м3: 76
Площа підлоги, м2: 36,55
Рік початку серійного виробництва або придбання вагона: 1968
Технічні умови: ТУ 24.00.806-82
Тип вагона: 608
Швидкість конструкційна, км/год: 120
Ширина кузова всередині, мм: 2878
Ширина максимальна, мм: 3134
4-вісний з глухими торцевими стінами
Призначений для перевезення сипучих, крупнокускових, штучних та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів.
База вагона, мм: 8650
Вантажопідіймальність, т: 71
Виготовлювач: ЖЗМТ
Висота від рівня верху головок рейок до нижньої обв'язки, мм: 1232
Висота від рівня верху головок рейок максимальна, мм: 3492
Висота кузова всередині, мм: 2240
Габарит: 0-ВМ (01-Т)
Довжина кузова всередині, мм: 12700
Довжина по вісях зчеплення автозчепів, мм: 13920
Довжина по кінцевих балках рами (довжина рами), мм: 12700
Кількість вісей, шт.: 4
Маса тари вагона, т: 21,28
Модель 2-вісного візка: 18-100
Модель вагона: 12-1592
Можливість встановлення буферів: немає
Навантаження погонне, кН/м (тс/м): 65 (6,63)
Навантаження статичне вісеве, кН(тс): 228,08 (23,05)
Наявність перехідного майданчика: немає
Наявність стоянкового гальма: є
Номер проекту: 1592.00.000
Об'єм кузова, м3: 83
Площа підлоги, м2: 36,55
Рік початку серійного виробництва або придбання вагона: 1987
Технічні умови: ТУ 24.00.807-82
Швидкість конструкційна, км/год: 120
Ширина кузова всередині, мм: 2878
Ширина максимальна, мм: 3132
4-вісний
Призначений для перевезення сипучих, крупнокускових, штучних та інших вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів.
Технічні умови: ТУ У 35.2-01124454-032-2004
Вантажопідйомність не менше: 70т
Маса тари: 23,5+0,5
Габарит по ГОСТ 9238: 0-ВМ
Коефіцієнт тари (тара/вантажопідйомність): 0,335
Навантаження від вісі колісної пари на рейки, кН (тс): 229,31 (23,4)
Максимальна конструкційна швидкість, км/год: 120
Кількість розвантажувальних люків, од.: 14
Нормативний термін служби, роки: 22
Гарантійний термін на кузов, рік: 7
Гарантійний термін на хребтову балку, рік: 10
Назначений строк служби від побудови до першого деповського ремонту, рік/тис.км: 3/210
Назначений строк служби до першого капітального ремонту, роки: 12
Колісні пари: ГОСТ 4835, виготовлені по ТУ 24.05.816 з колесами суцільнокатаними відповідно ГОСТ 10791
Енергоємність поглинаючого апарату АПМ-110К-23 клас Т1 ОСТ 32.175, кДж: 90-120
Повний комплект конструкторської та нормативної документації, необхідної для експлуатації та проведення планових ремонтів, узгодженої з ЦВ УЗ: Після поставки 50 напіввагонів
Філія "ДВРЗ" АТ "Укрзалізниця" займається будівництвом піввагонів моделі 12-9745, а також капітальним, деповським ремонтом і модернізацією вантажних 4-вісних вагонів: