
23 лютого 1934 затверджено план будівництва Дарницького вагоноремонтного заводу.
1935 - в серпні завод прийняв у ремонт вагони, а у вересні вони вже були відправлені в експлуатацію.
1937 року будівництво заводу було завершене, виробничі потужності по ремонту склали 6000 вантажних вагонів на рік.
1943 - 1944 - почалось відновлення зруйнованого заводу, з заводських цехів випущені перші відремонтовані після війни вагони.
1945 - запрацювали заводські електропідстанції, котельня, компресорна, киснева станції; відновлювались та впроваджувались в експлуатацію цехи заводу.
1948 - 55600 кв.м. виробничих площ були відновлені, потужність заводу досягла довоєнного рівня.
1958 - завод став на індустріальний шлях розвитку виробництва - почалося впровадження нової прогресивної поточно-конвеєрної технології ремонту 4-х вісних вагонів.
1959 - на заводі впроваджено перший в історії залізничного транспорту головний конвеєр по ремонту 4-х вісних напіввагонів.
1961 - впроваджено в дію універсальний конвеєр для ремонту усіх типів 4-х вісних напіввагонів.

1989 - завод досягнув виробничих потужностей, відремонтувавши 15285 вантажних вагонів, при чисельності працюючих 3500 осіб.
1993 - 1994 - на заводі освоєний капремонт хопер-дозаторів.
1997 - освоєний капітально-відновний ремонт піввагонів з продовженням терміну служби та капітально-відновний ремонт кузовів електропоїздів ЕР-2.
2000 - 2002 - капітальний ремонт думпкарів, для чого були створені відповідні виробничі потужності. Все це дало можливість нарощувати обсяги виробництва, покращити фінансовий стан підприємства.
2003 - підприємство стало володарем міжнародної премії "Бізнес - Олімп", здобуло звання "Золота торгова марка".
2005 - продукція заводу сертифікована у реєстрі Системи сертифікації УкрСЕПРО та реєстрі сертифікації на федеральному залізничному транспорті (РС ФЗТ) Росія.
2005 - освоєно будівництво піввагонів.
2006 - ДП "Дарницький вагоноремонтний завод" сертефікував систему менеджменту якості згідно вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2000.

2007 - побудовано 1113 піввагонів.
2008 - підприємство займається ремонтом та модернізацією всіх типів вантажних вагонів, пропонує капітальний ремонт 40 моделей вантажних 4 - вісних вагонів.
2010 - ДП "Дарницький вагоноремонтний завод" - потужне підприємство України з ремонту та будівництва вантажного залізничного рухомого складу.
2011 - 2012 - впровадження нового виду діяльності - експлуатація рухомого складу.
01 грудня 2015 - реорганізація підприємства шляхом зміни організаційно-правової форми - злиття та перейменування у філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".
27 листопада 2018 - на виконання вимог законодавства України проведено державну реєстрацію Статуту АТ "Укрзалізниця" у новій редакції, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 №938 "Деякі питання діяльності акціонерного товариства "Українська залізниця"" та внесено відповідні зміни до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до зазначеної редакції Статуту: тип акціонерного товариства змінено з публічного акціонерного товариства на приватне акціонерне товариство; найменування публічне акціонерне товариство "Українська залізниця" змінено на акціонерне товариство "Українська залізниця".